روبان دوزی مدرن روی مانتو

روبان دوزی برجسته روی مانتو

برای روبان دوزی روی مانتو و بطور کلی انواع لباس در دوحالت می توانیم از هنر زیبای روبان دوزی برای تزئین لباس استفاده کنیم.حالت اول در مرحله برش پارچه است.در حالت قسمت های برش خورده ای را که مایل هستید روبان دوزی نمایید را جدا کرده و در مرحله آخر، پس از تکمیل کار روباندوزی تکه هارا بهم وصل کرده و می دوزید.خوبی این روش در این استت که کنترل بیشتری روی پارچه ها دارید و هم چنین دوخت روبان تا حدی آسانتر است.

روش دوم،روباندوزی تخت یا برجسته بر روی مانتوی دوخته شده و آماده است.این روش معایب  مزایای خود را دارد.از محاسن این روش می توان به دوخت آسانتر خود مانتو اشاره کرد.دوخت تکه های برش خورده روبان دوزی شده ممکن است کمی مشکل باشد و به مهارت بیشتری نیاز دارد.از معایب رباندوزی روی مانتوی دوخته شده می توان به دشواری پیاده کردن روباندوزی در قسمت هایی مانند آستین اشاره کرده که قرار دادن کارگاه گلدوزی کمی مشکل تر است و بهتر است از کارگاه های کوچکتر استفاده شود.

در اینجا یکی از نمونه کارهای روباندوزی روی لباس که توسط نازنین شفیعی انجام شده است را ملاحظه می فرمایید.

روباندوزی روی مانتو

 

 

روباندوزی روی مانتو

 

 

روباندوزی روی مانتو

 

روباندوزی روی مانتو

 

 

 

 

جهت سفارش هرگونه کار روباندوزی لطفا فرم تماس را پر نمایید تا باشما تماس گرفته شود و  یا پیام خود ار در واتساپ به این شماره ارسال نمایید. ۰۹۳۵۹۷۶۸۶۶۵

دیدگاهتان را بنویسید